Sådan returnerer eller bytter du dit produkt
Hvis du ønsker at returnere et produkt, få det repareret eller byttet, skal du gøre følgende:
1. Kontakt vores partner på din refurbed konto
På din konto skal du finde den vare, du ønsker at returnere eller bytte, og vælg "Hjælp". Angiv årsagen.
Tip: Angiv detaljer og tilføj fotos, så du kan få hjælp hurtigere.
2. Få din returlabel
Du vil modtage din returlabel, som du kan bruge til at sende din returnering gratis. Afsend pakken inden for 14 dage efter modtagelse af labelen.
3. Fjern eventuelle personlige data og log ud af konti
Før du sender produktet, skal du sørge for at gemme eventuelle personlige data fra enheden ved hjælp af en sikkerhedskopi efter eget valg. Det inkluderer at nulstille enheden til dens fabriksindstillinger og logge ud fra iCloud for Apple-enheder og Google-konti for Android.
Tjek vores artikel om hvordan du logger ud af iCloud og Google-konti på din enhed.
4. Print etiketten og forbered pakken
Print returlabelen og sæt den på pakken.
Sørg for at pakke produktet på en sikker måde. Hvis du ikke længere har den originale emballage, bedes du i stedet bruge solid og professionel emballage, såsom papkasser med tilstrækkeligt pakkemateriale.
Undgå at bruge kuverter eller forede kuverter, da de ikke sikrer din pakke under transport. Hvis du har brug for en reparation eller ombytning, returner kun din enhed. Inkluder ikke noget tilbehør.
5. Aflever pakken til pakkeservicen
Aflever produktet hos den relevante pakkeservice angivet på etiketten.
Brug af returlabelen udstedt af forhandleren vil garantere, at din returnering er gratis.
Forhandleren bærer kun transport risikoen hvis deres egen label er brugt.
Vigtigt: behold tracking oplysningerne og bevis for forsendelse/aflevering. På denne måde kan du holde styr på pakken og have bevis, hvis den ikke bliver returneret.
6. Inspektion og løsning
Når enheden er returneret, vil forhandleren inspicere den.
Forhandleren kan først foreslå en løsning efter denne proces. De skal også sikre sig, at produktet er det originale.
Reparation eller ombytning
Forhandleren vil afgøre, om et produkt kan byttes, eller om en reparation er mulig. Reparationer tager mellem 2 og 7 arbejdsdage.
Hvis en reparation eller ombytning ikke er mulig, vil du få en refundering. Hvis det er uden for vores 30-dages prøveperiode, vil det være en refundering af produktets aktuelle værdi.
Refundering
En refundering udstedes normalt 2 til 5 hverdage efter forhandlerens evaluering.
Har du brug for hjælp med en ordre?
Problemer med en ordre? Kontakt forhandleren via din konto.
Support & service
Vi hjælper gerne, hvis du har problemer eller feedback.
Ring til os på 80880897, eller skriv en e-mail til service@refurbed.dk