Returnerings-/bytteproces

Hvis du ønsker at returnere et produkt, få det repareret eller byttet, skal du gøre følgende:

  1. Du kan kontakte forhandleren via din refurbed™-konto ved at vælge din ordre og klikke på "Opret ny forespørgsel". Angiv årsagen til returneringen, så din forespørgsel kan blive behandlet så hurtigt som muligt. Hvis du har brug for hjælp eller har spørgsmål, har refurbed™ kundeserviceteamet adgang til al kommunikation mellem dig og forhandleren, så du er velkommen til at kontakte dem via din konto for at få hurtig og pålidelig support.

  2. Forhandleren sender sig en returmærkat via e-mail, som du kan bruge til at sende din returnering gratis. Bemærk, at du skal afsende returneringen inden for 14 dage, efter du har modtaget mærkaten.

    1. Inden du sender produktet, skal du søge for at gemme eventuelle personlige data fra enheden ved brug af en backupmetode efter eget valg. Gendan derefter fabriksindstillingerne på enheden og (for Apple-enheder) afbryd alle forbindelser til iCloud.

    2. Udskriv returmærkaten.

    3. Sørg for at pakke produktet korrekt og sikkert ind. Hvis den originale emballage ikke længere er tilgængelig, skal du bruge stabil og professionel emballage i stedet (f.eks. en papkasse med tilstrækkeligt indpakningsmateriale; en foret kuvert betragtes ikke som stabil emballage).

    4. Klæb returmærkaten fast på pakken, og tag den med til den pakketjeneste, der er angivet på mærkaten.

    5. Aflever pakken til pakketjenesten, som derefter transporterer din returnering til forhandleren kvit og frit.

    6. Glem ikke at gemme dit tracking-ID, så du til enhver tid kan overvåge status for leveringen.

    Vigtigt: Du kan kun sende returneringen gratis ved brug af returmærkaten.

  3. Pakken leveres til forhandleren.

    1. Alle returnerede enheder bliver efterset af forhandlerens tekniker. Så snart forhandleren har accepteret returneringen, bliver købssummen refunderet. Tilbagebetalingen skal foretages senest 14 dage efter den dag, hvor du fik besked om opsigelse af købsaftalen.

    2. Hvis du har anmodet om ombytning eller reparation, efterser forhandleren den returnerede enhed. De undersøger derefter, om der er en tilgængelig enhed til ombytning, eller om reparation er mulig. Hvis dette ikke er tilfældet, får du refunderet købssummen. Hvis reparation er mulig, kan det tage mellem 2 og 7 hverdage at fuldføre opgaven.

    Vigtigt: Forhandleren kan først refundere købssummen eller sende dig et nyt produkt, når det gamle/defekte produkt er ankommet. Denne fremgangsmåde er nødvendig, fordi forhandleren skal verificere, at den returnerede enhed er identisk med den originale enhed.

  4. Så snart forhandleren er færdig med eftersyn og/eller reparation, sender de enheden tilbage til dig.

Vores fokusprodukter

Cookieindstillinger

Ved at klikke på "Accepter alle cookies" accepterer du brugen af analyse- og sporingscookies. Vi bruger cookies til at analysere trafik og levere tilpasset indhold og reklamer til dig. Yderligere oplysninger: Vis cookiepolitik

Cookieindstillinger